18 oktober

Sorry hann aldrig med ett blogg inlägg i går men jag ska berätta lite kort vad vi sysslade med ;D först var vi till valbo och leta en födelsedagspressent till william och Tindra fick en jätte söt docka som hon kan leka med =) vi hitta inget till oss själva men vi behövde inget heller =) mat handla vi. Sen åt vi den goda maten hemma som bestod av ungsbakad fläskfile och potatisgratäng med tillbehör sen kom grannarna över och spela skippbo riktigt roligt spel ;D Såg också en skit dålig film i går som hette shoppingberoende skiiiiiit dålig och pinsam.

I dag ska vi på kalas jag och Tindra är ny duschade och håller på och väljer kläder som vi ska ha på oss (svårt) Just ja medans jag kommer i håg det nu ska jag skriva på grattis kortet till william. Så där ordnat. Vet inte om man ska äta nån lunch innan vi åker vid halv 2 och ska få en massa fika, jag tar nog bara en macka så länge.

Och jag fortsätter att må illa på kvällar och månar =/ skit drygt hoppas det går över snart. Lite mage har det ju också blivit eller så har man ätit mycket över helgen?? =/ haha Men inte 1 kilo har jag gått upp ääääännn.
peppa peppa ta i trä

Ja då var helgen över igen då typiskt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0