13 oktober

Tjabba!

Måste börja med att säga Tack för alla gratulationer =) kul.

Det blev en lite senare promenad än vanligt i dag för vi sov så länge i dag och det var hur skönt som helst ;D Dax att styra upp lite lunch då hmmmmmmmmm det ska juh gå snabbt så det blir bara lite yougurt och nån macka för min del. Tindra får ju så goda barn mater hon. I dag hade vi tänkt elda lite varmvatten tills i kväll så jag kan träna, syster yster ska passa Tindra snällt. Har faktiskt inte så mycket planerat i dag blir nog en till promenad senare mot eftermiddagen. En tvätt korg ska jag ta hand om och vika ihop tvätten ;D roliga sysslor.

Nu kan ni ju följa min Graviditet från början =) för sisst blev det bara dom sista veckorna, det kanske dyker upp någon magbild sen när det börjar synas;D Annars mår jag bara bra känner ingenting. Med Tindra hade jag det jätte jobbigt spydde i flera veckor och mådde illa haha minns en gång när jag var på väg till jobbet och lära öppna bildörren och spy ut mitt på gatan haha usch.

hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! tänkte bara berätta att din blogg är väldigt rolig att läsa tycker jag:) har fastnat för den helt:) kram

2009-10-13 @ 12:23:25
Postat av: Anonym

Hej! tack för det vem du än är ;D

2009-10-13 @ 13:29:49
Postat av: Angelica

Hallå! :o) Tänkte också passa på att gratulera till den kommande bebisen. Och guud vad Tindra är lik dig! :o) Snart är det dags för mig att få våran första bebis också, väntar med spänning. Kram från Angelica (från BF 3B du vet! ;o) )

2009-10-13 @ 14:15:34
Postat av: Gabbe

Meeen Hej Angelica! det var inte i går ;D ja jag hörde att du skulle få en liten, när är det dags? jag såg också i tidningen om giftemålet GRATTIS ;D.. Har du ingen blogg? kram

2009-10-13 @ 14:28:31
Postat av: Anonym

Jag förstår det :) Jag va också jätte nyfiken, men vi lyckades med att hålla oss, fast jag va ju ändå säker på att de va en tjej :) Har ni fått tid för UL än? :)

2009-10-13 @ 16:44:16
Postat av: Katrin

Men.. Jag skrev att de va från mig.. Men de försvann i de tidigare inlägget :(

2009-10-13 @ 16:45:55
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nej, det var ju inte det! Åren har flygit iväg. Den 2:a mars har vi BF, så det närmar sig med stormsteg. ;D Ah, tack så jättemycket! :o) Nej, har ingen blogg faktiskt.. Kanske dags att starta en! ;o) Du har ingen msn eller så? Vore kul att prata lite mer! Kram på dig!

2009-10-13 @ 21:46:04
Postat av: Katrin

Ja vi lyckades hålla oss, fast de va jätte svårt :)Men det känndes värt det när hon väl var ute :) Jaha okej, är de så de funkar nu? Nja inte än.. Jag är ju snart klar i skolan och vill hinna börja jobba innan Filippa får några syskon :)

2009-10-13 @ 21:50:03
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/
Postat av: Gabbe

Angelica! jag tycker verkligen att du ska skaffa en blogg så man kan följa dig och prata med dig ;D nee ingen msn bara hotmail. Skaffa en blogg nu det är så lätt. gå ut på bligg.se ;D så hör du av dig när du har en ;D

2009-10-14 @ 09:09:28
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0