10 oktober

Goddagens!!

Skönt att komma hem igen vi har nämligen vart vid långsjön på en liten utflykt vi grilla korv som är så gott och myste i skogen ;D familjen Forsberg/Hedlund ;D Trevligt hade vi och fint väder.

Nu håller vi på och röjjer inne, tog bort alla sommarskor och kläder som hängde framme och så tog vi fram alla vinterskor och jackor istället. Jag skulle vart ner på affärn och köpt skölj medel och disktrasor men jag orkar inte. Kanske P kan åka istället. I kväll blir det fotboll för hela slanten och Sverige vinner ju så klart.

Åh i går när hjärtat kom hem så hade han köpt med 3 röda rosor till mig ;D länge sen jag fick blommor. gull.
Så åt vi oxfile och potatisklyftor, vitlöksbröd och pepparsås.

Nu ska Tindrus sova middag det hör jag de. eller nu sover hon snacka om trött. Bara somna till så där på soffan.

Lite kort från utflyckten


Kommentarer
Postat av: Tessa Arvidsson

Hon är så himla söööööt!! Tror bestämt hon har mammas ögon va? Jättefina kort..

2009-10-11 @ 13:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0