1 oktober

God förmiddag!!!

Promenad avklarad trodde jag aldrig skulle komma hem och var på väg att ringa Per flera gånger. Det är Tindra som har retat gallfeber på mig, Skorna sparka hon av sig 178379 gånger och mössan har hon dragit över huvudet också lika många gånger så blev hon arg för att det blev mörkt men då tog jag av henne mössan i stället. ah inte nog med det så kasta hon ner mössan på backen och nappen åååå vad sur jag var... Nu är vi hemma ;D

Dags för lunch och sen får vi se vad vi hittar på, inget planerat än så länge men det dyker alltid upp något. Har massa tvätt att ta reda på.



Kommentarer
Postat av: thyran

Ja i mon blire skoj ;D Kramis

2009-10-01 @ 18:25:54
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0