5 november

Guuuud i skruven vad arg jag blev nu , hela mitt långa inlägg försvann ååååååå får börja om nu då suck.

Go tjejen sover nu och jag passar på att skriva blogg innan vi ska dra i väg här efter lunch =) I dag ska vi hälsa på mamma/mormor på hennes jobb sen far vi in till valbo för shopping ;D höjdpunkten på veckan eller näää så kan jag ju inte säga höjdpunkten är ju när Per kommer hem på fredagarna och fredag är det i morgon.. ;D I valbo iallafall ska jag försöka hitta allt jag söker som farsdagspressenter och födelsedagspressent till mamma ;D vet precis vad hon ska få. Hårfärg till mig ska det bli som suster får färga på mig i kväll ;D

Vit jul är vad jag önskar mig hoppas hoppas.. så här ska det se ut en rktig jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0