4 november

usch va kallt det var i dag, inte skönt ute =( blåser is vindar verkligen. Fick gå ganska snabbt på promenaden så jag skulle bli varm fort och det blev jag som tur var ;D Tindra har det så bra i vagnen så i bland önska man att få ligga där själv men så har ju jag haft det en gång i tiden =)... Nu är vi propp mätta iallafall jag Tindra är nog nöjd hon å vi åt chili corn carne. Vi ska snart bege oss ner till öppnaförskolan och efter det blir det en sväng på affärn.

I kväll ska jag och syster på heminredningsparty det ska bli skojj, Tindra ska ju också vara med så klart. Får se vad dom har för fina grejjer.

Har också massa tvätt att vika och hänga in i gaderober =/ mindre kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0