3 november

Ny promenerad sitter jag här i soffan och tar igen mig lite =) Tindra hjärtat sover ute i vagnen, har också nyss satt på potatis så den hinner bli lagomt klar till lunch ;D

I går kväll när jag hade gett Tindra mat och bara vände bort blicken i en sekund så slog hon frivolt ner från matstolen sin och jag plocka upp henne på ett ögonblick hon slog sig så hårt lill gumman så hon inte fick nån luft jag gick runt och bar henne och trösta henne ett tag så gick det över. Det gjorde så ont i mammas hjärta och sånna gånger önska jag att Per var hemma så han kunde lugna mig, Ringde syrran som bara bor nå hus upp så kom hon ner och kika till henne. När det är blod i leken så blir jag aldeles svimm färdig, hon blödde från en framtand och fick en fläskläpp och ett blåmärke i pannan. Guuud vilken dålig mamma jag är. Stackars liten men hon mår ju hur bra som helst och skratta så fort syster kom så =) allvarligt var det ju inte. Hemskt när barn slår sig, uuuvvaaa och fler gånger blir det nog

I dag ska vi hämta Tindras kusin jacob vid hoforshallen så ska han hänga med hem och umgås med oss får se vad vi hittar på då =) Senare i kväll träning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

guuuuuuud :D

2009-11-03 @ 14:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0