25 november

Som sagt så är jag väldigt trött på detta väder =( Vi gick en promenad i vilket fall och jag hade paraply men fan vad drygt det var att dra vagnen med en hand åt gången. Är jätte varm nu.

Ska betala räkningar strax och laga lite lunch, sen ska vi på öppna förskolan och leka =) Sen ska det hämtas ut paket på posten äntligen har min glas skål kommit som ska stå i köket med te påsar i eller polkagrisar nu när det är juletider ;D Sen ska ska det handlas hem lite mat. Dagarna går ju så fort och det är ju kanon. =) LÄngtar som sagt till julen då Per kommer vara ledig i många dagar ;D härligt

Nintendo wii ja det kännsi armen, tror bowling är jobbigast för det känns även i benen =) men bra roligt är det, får se om det blir i morgon också jag måste ju slå agneta hon kan ju inte vinna över mig heller.

Nu börjar en viss dam att skruva på sig ute i vagnen. ja hon vakna bäst att gå ut och hämta in henne.

KOlla go magen;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0