23 november

Ingen promenad i dag blev det =/ det regnade så förbaskat den tiden vi brukar gå men runt halv 12 sluta det men då hann vi ju inte ut. jaja vi ska iallafall ner på avslutning med föräldra gruppen så man får pratas lite =) sen är det 200 hem och sätta igång med bakningen och jag har sån tur att Jonna kommer förbi och leker med Tindra ;D
I kväll ska jag ha kryddparty här hemma och det ska bli trevligt så jag tänkte bjuda på kärleksmums om någon orkar med det för det bjuds ju även på jultallrik med dipper ;D

Jag är glad att vi städade i går så det är gjort =)
Det är måndagen de fullspäckad med andra ord.

Tindrabus ska klättra på allt tammetusan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0