5 maj

oj vad de går fort nu snart börjar Tindra skolan eller vad min mormor sa haha ;D

Dagen har inte så mycket att bjuda på sitter uppe i mys datarumet och tittar ut på regnet, Tindra ligger nere på soffan och sover blev ingen sömn i vagnen i dag men det går väl lika bra att sova inne.... Har vart ner på affärn i dag handla lite gott ska baka en kladd kaka snart =) syrran kommer på besök med de tre J:na. De där med J ska jag besrätta om, Min bror heter Joakim store syster Jessica, min lilla syster Jennifer och så jag då på G Gabriella hur tänke ni mamma och pappa? haha och inte nog med det så har syster döpt sina tre barn på J.... ;D jag är inte bitter

ska nog plocka lite till och möblera är en sån dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0