sista mars

Tisdag i dag och vad händer då? jo först ska jag å tösa ut på en promenad sen bär det ner til mvc efter kontroll för mig =( alltid lika skojj att lägga sig i stolen... eller inte!!!
Men i kväll ska jag tatuera mig det ska bli skojj får se hur det går.

Fan vad det blåser då tröök, solen sken ju så fint i morse men swiisss sa det så var den borta....  Träning i går, gav stumpan mat innan jag åkte hon somnade till, sen ringde Per när träningen precis hade slutat och sa att det var kaos hemma hon tar absolut inte flaskan.... skynda mig hem för att ge henne mat och gud vad hon åt hon var jätte hungrig. Får nog hoppa över några träningar tills hon tar flaskan, vi tränar varje dag men jaaa någon som har några tips???

hej hej

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vi köpte en napp till flaskan med superlitet hål. Sen ammade jag henne i någon minut så den värsta hungern hade lagt sig. Sen fick hon flaskan. Efter ca tre försök så tog hon flaskan direkt :]

2009-03-31 @ 17:04:53
URL: http://rocksan.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se



Läs mina dagliga uppdateringar, skriver om allt möjligt!



Idag har jag lagt upp bilder på

två Louis Vuitton väskor varav en är FAKE.



Skriver om mode, smink, tips i alla former, intressanta fakta, HOROSKOP.



Följ mina dagliga uppdateringar!

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

2009-03-31 @ 17:10:56
Postat av: thyran

Va fina ni va i annonsbladet!!

2009-03-31 @ 18:22:30
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0