Gud i skruven

Ja gud i skruven var skönt det var att sola i dag =) hur länge sen som helst jag sola, och de hade till och med bytt ut solariumen och blivit dyrare, men men skönt vare, får nog sola några gånger om jag ska få upp lite färg. Annars i dag har syster och hennes familj vart på besök så har vi planerat att rusta om vårt vardagsrum har rustat hela natten i mitt huvud så nu vet jag hur jag vill ha det och det kommer bli sjukt bra bara Per orkar lacka om lite möbler. =)

Blir hemma gjord pizza till kvälst och en spring tur med mina nya jogging skor varning för skavsår.




Kommentarer
Postat av: thyran

Nu finns de två bilder på Tindris på min blogg ;p hehe.

Huuur är allt med er daa? Haft nå skoj för er i helgen ? Kraaam

2009-03-09 @ 09:05:55
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0