13 mars

Meeeeeeeen gud i dag när jag kom upp från källaren så knacka det på dörren det stod två herrar där så sa den ena något på finska och jag sa vaa då fråga han ni är inte finsk talande va? nä sa jag men det bodde en finne här före oss, De kom från finska kyrkan och vela prata om bibeln åh nej tänkte jag men vi fick en brochyr på svenska som jag kunde läsa tyckte han men den for in ganska snabbt i braskamin =) sånt där tror jag inte på. Nog om detta i går var vi på bvc och vägde och mätte nu väger hon 5260 kg och är 56 lång snacka om att det går undan ;D haha tjockisen men det ska ju vara lite hull..

I dag blir det en sväng till ica och införskaffa lite taco grejjor för i kväll kommer tessa,emil och wille =)

nu äre matning ;D

Kommentarer
Postat av: ´guuuuuu vikkkkeeen

guuuuuuuuuuuuuuuuud va myyyyyss :D

2009-03-14 @ 16:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0