vikken vecka

så jag har njutigt och det är så kul att vara sol bränd, jag känner mig så glad då =)

I dag har vi vart i en stuga på storsjön med grannarna, riktigt trevligt, vi har också åkt båt en riktig frääs båt solat massa och ätit gott. Hela dagen lång var vi där har nästan nyss kommit hem och landat. Tjejen har vart så snäll som vanligt somnade på båtturen men det är ju likt henne så....

I mån ska älsklingen ha jobb vecka och jag och Tindra ska ligga på tolven, Agneta skulle hänga med hon också ;D skönt att vara mamma ledig.... Sen är det ju söndag och då åker vi ju till öland.. går så fort nu.

nu ska bara ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Tessa Arvidsson

Vad härligt med Öland! Ha en kanonsemester! Vi måste ses sen när ni kommer hem =)

2009-06-29 @ 01:44:31
Postat av: gabbe

ja en tradition ;D ska ni åka någonstans då?? ja vi MÅSTE ses då hehe.. vi hörs

2009-06-29 @ 08:51:47
Postat av: Tessa

Jag v 29 åker vi på mc semester, har inte bestämt vart än.. V 31 har vi Anton så då åker vi till Göteborg och går på Liseberg och borås djurpark och lite sånt.. Sen blir vi nog mest bara hemma.. V 36 åker vi utomlands.. Men nån gång där emellan så kommer jag och hälsar på =)

2009-06-30 @ 09:54:12
Postat av: Anonym

men vad roligt;D skönt. ha en super trevlig semester då krams

2009-06-30 @ 21:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0