30 juli

Tjena tjena!!

Vilket tråk väder det är altså =/ tänk om man fick ligga vid tolven någongång och sola och bada, men icke sa nicke. I dag så har jag och tösen gått på promenad så träffa vi på carro och emil så jag fick sällskap en bit hem dom skulle åt samma håll trevligt =)  Nu ska vi snart ta in posten och vattna blomorna åt syster, tänk så varmt och skönt de har det i Turkiet nu och jag är så avensjuk. =P

Måste plocka lite uppe på Tindras rum ligger fullt med leksaker där och så ska jag byta gardiner i vårt sovrum.

jaja vi hörs säkert =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej vad söt hon är er lilla tjej=) min mor läser din blogg så därför hittade jag oxå på dej

2009-07-30 @ 18:25:04
URL: http://sarahwesterlund.blogg.se/
Postat av: Sara

bara bra här, trökigt att det inte är något bra väder! Själv? måste bara säga vilket fint hus ni har! Allt bra med lill tjejen då? kyper hon?

2009-07-30 @ 22:05:58
Postat av: Sara

okej=). Jag har tre barn alla grabbar har Casper med danne jansson sen tidigare,sen Isac som blir 2år i december och Oliwer snart 8månader. Plus att Don har en grabb sen tidigare oxå som är 7år så kan lova att det är fullt hus varannan veckan=). Ni då, blir det fler barn??

2009-07-31 @ 19:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0