29 juli

Och i dag blir Tindra ett halv år =) lill tösen då set går ju bara för fort. Hon ska snart få gröt sen ska vi gå på en promenad i dag kommer det inte regna iallafall när vi går...  Haa en rolig sak som hände i går då vi var på övervåningen och städade Tindra satt i gå stolen och så blev hon så tyst så ja gick och kollade varför hon var tyst och då hade hon backat ner i ett litet hål i golvet uppe så stolen lutade bakåt jätte mycket och tänk om hon hade ramlat ur men det såg bra roligt ut =)

I dag ska det eldas varm vatten och klippas gräs. Sen får vi se vad som händer..

jag vill vinna pengar =)

Kommentarer
Postat av: thyran

Åå grattis Tindra :)

2009-07-29 @ 10:23:18
Postat av: Tessa ARvidsson

Grattis till stoooortjejen =)

2009-07-29 @ 20:02:30
Postat av: Anonym

haha tack tessa =) har du något för dig i veckan här jag och tindra är bara hemma skulle va roligt med besök ;D kram

2009-07-29 @ 20:47:10
Postat av: Tessa Arvidsson

Just nu är vi i göteborg, kommer hem under helgen.. Sen börjar jag jobba nästa vecka, men det är bara någon enstaka natt jag jobbar.. Jag hör av mig men jag kommer mer än gärna på besök!

2009-07-31 @ 08:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0