söndag

Har inte alls koll på dagarna nu när man bara är hemma men jag listade ut att det är söndag iaf 18 januari. 21 är det beräfnad bf och jag kommer säkert gå över tiden och jag blir aldeles ledsen när jag tänker på det för jag vill att de ska ske nu, jobbigt att vänta och gå å bära på den här tunga kulan och känna sig fetast i världen. 22 kilo har jag gått upp nu och det är inte så snyggt på nån som är 162 cm lång.. Men vi kommer få en underbar dotter för besvären iallafall ;D

I dag så blir det in till sandviken och äta på östens pärla, svärmor fyller år så de har bjudit ut oss då alla.
Först nu ska jag ut och gå en sväng, sen in i dusch och göra sig ordning.

Ha en bra söndag då.

Kommentarer
Postat av: thyran

Ja va e de nudå.. Ne hade en lite depp stund för mig själv i går bara men sen vart de bra ;D haha.

22 kilo är väl inget heller.. de rinner av dig så fort du ploppat ska du se ;)Inge på gång tror du ?? :)

Pusskraam

2009-01-18 @ 12:29:35
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: thyran

Jaa viisst.. lägga upp träningsschema å tjossan;p Ne men du får ut å gå mycket med barnvagnen när de blir vårväder ute :) Förstå va skööönt... Ge oss vår nu!

Gå från robertsholm till oss varje dag å hälsa på vettja;p

Hoppas de smaka bra på östenspääärla.. vart ocskå suugen på kina när ja läste att du skulle dit hihi. Pusskram

2009-01-18 @ 21:23:35
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0