snö kaos

oja vilket väder vi har herregud man ser knappt ut.. slår vad om att vi får åka in i dag och bli ståendes efter vägen och så blir det kaos :D hehe...

Jag blir så frusterad och ledsen av det här nu har det gått över 3 dagar och jag börjar ge upp hoppet hon vill bara inte komma, alla tjatar och talar om att nu har den och den fått. ja vad ska man säga, så försöker jag sura ner mig men det vänder snabbt för jag är ju glad också. läste att deprimerade kvinnor föder för tidigt men det står ju så mycket skit över allt man ska inte hålla på att läsa för man kan ju bli skrämd också...

i Går blev det ikea när älsklingen kom hem vi införskaffade oss en sån här, väldigt skön.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag hoppas för er skull att hon inte vill komma ut idag när det är sånt här väder. Man är så hispig ändå när man är på väg in så det är ju en fördel om man slipper snöoväder :P

2009-01-24 @ 13:09:10
URL: http://rocksan.blogg.se/
Postat av: Anonym

gguuuuud vikken ;D

2009-01-24 @ 21:33:02
URL: http://carrjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0