Hansons

Jajjamen kl 12 bär det av till hansons ska äta lunch med Elin å Jessica =)

Gick upp vid 9 i dag hade en konstig värk som varade i 5 min sen släppte det och kom inte tillbaka hmmm något på gång kanske?? det var inte så skönt kan jag tala om visste inte hur jag skulle bete mig under dessa minuter.
Ska ut på en promenad senare sen in och elda så vi får upp lite värme i huset, för i morse upptäckte jag att balkong dörren på övervåningen stod på glänt och drog in massa kall luft,, brrrrrr tamma tusan... så jag måste elda en del i dag =) blir bra med en sån där 27 grader skönt de.

Meeen jag har problem med bloggen, =/ försöker lägga upp lite bilder men jag fattar mig inte på någonting, tror jag måste hyra hem elin så hon får hjälpa mig...

Kanske kommer bilder senare jag lovar inget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0