handboll

Kom igen nu Sverige fan vad sur jag var i går när dom förlorade mot frankrike med så mycket men men  nya tag nu mot Ungern.

I dag har vara bara flängt runt en massa, först åkte vi in till rusta i falun och handlade lite behövliga grejjer, sen hem en snabb vända så ringde jag förlossningen och berätte de hur jag kände mig och hur jag upplevt att lill tjejen våran har inte gjort så många knop i magen utan det har vart lätt lugnt  ett tag och hon tyckte vi skulle komma in och göra ett CTG test. Det innebär att hon mäter barnets rörelse och hjärtljud med en remm på magen. Så mättes mina värkar de var med 4 min mellanrum men inte så kraftiga för jag kände inte av dem så mycket. Ja å nu är vi hemma och får vänta in riktiga starka värkar.

nä fiskbullar och potatis kanske mums mums =)

Kommentarer
Postat av: thyran

Mmmmm d smaaaka lika bra som vanliiiigt;)

2009-01-25 @ 20:48:24
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gå låååååångt och gör färdknäppen sen..då startar det ;)

2009-01-25 @ 21:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0