snöoväder

Jag, syster hennes karl och jonna gick en lång tur ner till time och tillbaka och det snöade på rätt ordentligt fick sätta på regnskydd på vagnen så det inte skulle snöa in på henne. Nu ligger vi i soffan hon sussar så sött här så och Per kollar på en dålig film... Vi ska ner till mamma och pappa senare och äta mat och kolla på melodifestivalen =) I går var dom här och åt tacos med oss.

Måste njuta av denna helg nu för på måndag ska Per börja jobba igen och det kommer bli tomt här hemma,jag får hitta på massa grejjer i stället som att gå ner till mamma och pappa åka å h'älsa på folk =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan komma och hälsa på mig.. Är oftast hemma.. :P

2009-02-22 @ 16:17:23
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: Madde

Bara bra här måste jag säga,

Skönt att det går bra med Tindra :D

måste komma in till Hofors så man får se henne i verkligehten också :D



kram

2009-02-23 @ 10:43:17
URL: http://busmaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0