30 December

gud så kallt det ska vara hela tiden, det är inte alls kul att ta med Tindra ut när det är så kallt. visst finns de bara dåliga kläder och inget dåligt väder men jag håller inte med när det är så kallt ute för hon springer ju inte runt och kan bli varm som jag kan men snart så 4 steg som mest är hon uppe i nu =) go skruttan våran.

I dag ska vi ner på affären som jag tror alla tänker göra i dag. Handla hem för nyårsafton i morgon. Blir fläskfile med goda tillbehör , pomac (champange) =), roliga spel och raketer. Vi ska vara här hemma på nyår och det ska bli skönt, syster och hennes familj kommer hit de 5 ;jna som jag brukar kalla dem ;D

Nu vakna tösa majja upp här så nu ska vi mysa lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0