27 December

Julen vips borta!

Den bara swischa förbi och här är vi nu söndag eftermiddag och jag kan bara sumera julen med att säga att den har vart fantastisk, God mat, fina julklappar till oss och Tindra, trevligt att träffa alla och vi har haft så roligt =) Mycket kalasande också har de blitt och i kväll är det dags för ett till 40 års kalas ;D herregud mat på mat på mat på mat har inte vågat ställt mig på vågen än =/ Vi har inte behövt lagat nån mat själv på jag vet inte hur många dagar med i morgon då får jag ställa mig vid spisen =)

I går var det kalasande för min bror och vi slapp faktiskt åka till Gävle för han hade hyrt hotell hof =) På kvällen sen blev det tacos med syster m familj, väldigt gott.

I dag har vi hunnit med en hel del åkt massa pulka bland annat. Nu dusch

hej svejs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0