16 December

Vitt vitt vitt ;D härligt och väldigt mysigt. I morse när vi gick ut på promenad så blev jag jätte glad för vi har så snälla grannar som har skottat åt oss ;D skönt så nu ska vi gå ut och sopa bro och trass och lägga upp granris framför trappen :D Tycker det är skönt att vara ute när det är kallt. friskt

Vi har hunnit med en hel del i dag, städat en massa, soterat tvätt, städat Tindras rum och donat. Nu försökte jag föra över alla bilder men det kommer upp en ruta att det är fel på inpoteringen ööhhh okej tekniska jag, tur att Per kommer hem i morgon så man får ta itu alla problem ;D

Gud promenaden i går upp till hansons var den jobbigaste på länge, mamma och jag turades om att dra vagnen och vi fick skippa alla gåbanor utan vi fick gå på vägar istället och det gick ju bra. Tindra sov hela vägen upp men vägen hem var hon vaken och otålig och lika så jag och mamma när vi fick all snö i ögonen och tungt att dra vagnen. Väl hemma så dog vi nästan vi var så trötta kändes som att man sprungit ett maraton lopp. =P Goda mackor fick vi iallafall och motion.

Nu ska vi ut i snön Tindra tycker om den med iallafall att stoppa i munnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0