14 December

Det går undan med dagarna nu altså, 4 dagar kvar till ultra och 10 dagar till julafton. Jag är nu i vecka 18 och har känt ett tag nu några sparkar och rörelser men Per kan inte känna än dom är väl för svaga =) mysigt att känna av den lilla bebisen.

Har blivit dåligt updaterande i helgen men det har verkligen varit fullt upp, en riktig händelserik helg. Lite sumering av helgen då så var det kalas i lördags, dock kunde inte alla komma som beräknat men vi fick ha kalasande på söndag också så alla kunde vara med =) Tyvärr så gick Pers farfar bort så lördagen var lite jobbig. Kvällen avslutades med god mat och robinson och Pers lillebror blev nattgäst. Söndag var det dags för Tindra i kyrkan och ha uppvisning med sin barngrupp på öppna förskolan och hon var en sån sööt lucia så =) men inga kort fick vi från kyrkan då vi glömde kameran i kapprummet. Sedan hem och städa upp innan nästa flock kommer på kalas, efter kalaset blev det middag på granliden i storvik för att fira therese och johan som fyllde år. God mat med familjen Forsberg. Och min snälla svärmor har gjort 2 stycken matlådor med kålpudding åt mig ;D mums så nu kokas det potatis hemma.

I dag massa tvätt på hög, ner och lämna Tindra till hennes morfar och jag ska på möte på jobbet =)

ja kort får ni i morgon ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0