4 augusti

Snart dax att styra upp att göra i ordning räkmackor, var nyss ner på ica och handla.. gotti gott.
P städar källar trappen "härligt" kul när han får för sig något sånt men han har så stora planer nu på vårt hus jag får lugna ner honom i bland för nu tycer jag att vi ska bara bo ett tag och inte rusta rusta och åter rusta..

I dag var det promenad och jag är alltid lika rädd när jag går runt hammardammen bara lyssnar på massa ljud =/ fegis gabbe tänker jag hela tiden... Sen var jag och Tindra ner till muntebo och hälsa på mamma och pappa fick med mig ett reccept hem (mormors goda choklad muffins) blir att baka i mån när det blir åska =( såg det nyss på vädret..

jadåååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0