30 augusti

Brrr vad kallt och rått det var ute, hela familjen tog en morgn promenad så nu har vi nästan nyss kommit hem och jag dök ner i godispåsen =( men jag måste ladda upp som ska träna sen.. Många pass i dag men det klarar vi ;D

Lill tjejen våran börjar bli sjuk, när vi la henne i går mådde hon toppen sen efter 1 timme ¨hörde vi grin från övervåningen och i babyvakten så när jag kom upp var hon täppt i näsan och hon svalde saliv hela tiden nästan så hon inte kunde andas ett tag =( jag hade i lite koksaltlösning i snoken och sen somna hon om, efter en kvart var det dags igen och så vidare, natten har vart jätte jobbig =/ hon kräktes reält i morse också....så vi trött och så drack man vin i går.. ska passa på och sova här efter lunch


ska plocka lite nu för det är ju inte städat och fint direkt efter en kräftskiva =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0