28 augusti

Nu har jag ont i fötterna för vi har gått i valbo i stort sett hela dagen =) kom in vid halv 12 och började med lunch på ikea gotti gott sedan shoppa vi loss, jag hitta en kofta och en tunika och en tröja till tindra som är på bilden.. Mamma köpte också en tröjja åt Tindra. Tjejen sov för det mesta när vi var där så hon 'är alltid så trevlig att ha med sig..

Nu är vi hemma i allafall och vi ska äta mat med Tommy och sofie dom kom nyss in här =)
Vi tänkte först åka på bio allihopa men vi kom på att vi inte orka ;D

Åh jag blir så förvånad på vissa människor hur dom beter sig =( jag som är så blyg och osäker i mig själv, kommer aldrig blimodig att prata med folk.... konflikträdd är jag också.. är en harig typ jag =)
Men jag tycker folk inte ska blanda in mig jag som inte har något med detta att göra... nog om detta det var skönt att prata ur sig lite här..

nu ska vi ha trevligt för hela slanten ;D



sööööööötast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0