27 augusti

Hej å hå vad det går när Tindra kan gå =) bra att jag är på att rimma, Hon är så duktig nu när man håller henne i händerna riktiga häststeg... jaja

Nyss hemkommen från en prommis och det nalkas mat nu strax, jag ska få potatis, löksås och stekt fläsk =) Tindra får makaronegryta ;D I dag är vädret mycket bättre än i går usch vad det regna i går och ingen fotboll fick jag se =( vart bullbak istället så nu fins det närmare 100 bullar på sandgatan......... Efter maten ska tindra sova och jag ska plocka som vanligt ,vika tvätt och så vidare, Älsklingen är hemma tidigt i dag då vi ska väl poa ute senare..

I mån valbo ;D weeej först bvc sen direkt till valbo med mammis och lillasyrris

mamma hänger också med till ullared i år så hon sviker ju inte ;D härligt sen kanske storesyster hänger med å..

jaja men vi hörs väl

Kommentarer
Postat av: thyran

Jo men de är väl en månad innan för en fast anställning nån stans på företaget skulle ja gissa, vill du just hit så tycker ja du ska säga tills å fort som möjligt bara :) Ihh ska bli skoj.

Allt bra med er då? Krams

2009-08-27 @ 13:01:32
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0