26 augusti

gud vad jag har lust att skrika alla svordommar jag kan åt detta väder =( nu kan man ju inte gå ut på en promenad, det är ju så skönt när man gått på morgonen så är man pigg resten av dagen,, Kollade på vädret nu och det ser ut att regna hela dagen =( hoppas det inte stämmer jag har massvis med jobb ute..

I går body pump och jag känner inget i dag =) men jag fegade på vikterna i går så i morgon blir det ändring på det hela =)

Kanske om vädret tillåter i kväll ska jag kika på fotbollen på stålis..

Historia om Tindra

Hon kan somna överallt   
och oväntat.
   

 
Började använda napp
när hon var 4 mån här är första dagen.


 

Älskar att sova på mammas bröst, det här var ett tag sedan
men även i dag gör hon det =) mys " trötta jag då"

hej hej

Kommentarer
Postat av: thyran

Härliiiit ;P Har du pratat med Henke så allt är klart ?=)

Kramiss

2009-08-26 @ 13:45:01
Postat av: thyran

Jo de är ju sant! Men tycker du ska prata med Henke så han vet att du kommer tillbaka så att du får sitta här om du kommer då :) Krams

2009-08-26 @ 15:25:11
Postat av: thyran

mja, har sagt de till de andra men inte till henke, han har vart borta idag. Men tycker du ska prata med han eftersom de är fullt på tt just nu så att han vet om att du tänkt komma tillbaka då =)

2009-08-26 @ 20:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0