22 augusti

Djup suck.

Tråk väder, vi kan inte ens gå ut för det bara pissar ner så i dag blir det väl en inne dag, har slängt i massa tvätt och plockat lite och nu då? sitter i soffan och glor på tv. Gullhjärtat sover i soffan brevid mig så sött och mitt andra gullhjärta jobbar men han kommer hem snart =) jag vill fixa så mycket här hemma men jag har tummen mitt i hand så jag får vänta tills Per kommer hem så får han fixa det som inte jag kan, tur att man har en händig karl men jag har ideérna...
Då har jag iallafall någonting =)

I går hade vi det trevligt vi spelade skippo med grannarna och det är hur kul som helst och den där franska potatisgratängen var himmelsk.. =) blev inte så sen kväll för Per skule upp tidigt.

jaja nu fick jag för mig att rensa lite i Tindras garderob hon har ju växt så mycket så man får rensa bort allt som hon inte kan ha. nu är det strl 74 hon använder. Stor tjejen. Oooooooooooooch hur kunde jag glömma bort att hon har gått några steg??? håller man henne i händerna så går hon frammåt så nu kan hon motoriken =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0