19 augusti

Träningsvärk.se oooooojaaaaaaaa grannen lurade med mig på bodypump i går och det var jätte roligt och jobbigt.. Jag har ju tappat alla muskler jag hade och så fick man känna på i går genomgång av hela kroppen =) jaaaa så i dag kan jag knappt gå i trappen eller sätta mig på toa eller bära Tindra.. Men jag ska försöka mig på en promenad strax.

Ser ut att bli fint väder i dag och det är ju trevligt då får man lite gjort ute för i går kunde man knappt gå ut.... =( trök regn..

nu ska vi bege oss ut och i dag blir det bara massa fix ute ingen vila ingen ro =) gräsmattan måste klippas också.


Mitt älskade hjärta

Kommentarer
Postat av: thyran

Jooo jag tycker 1oktober låter bra jaa!!! ;D

Men men hoppas för din skull de blir i januarie men för min skull i oktober! :D krams

2009-08-19 @ 11:02:46
Postat av: thyran

Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera Uppdatera

Så jag har nått att göra ;)

2009-08-20 @ 13:45:08
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0