11 augusti

Dagen i går blev mer än planerat, jag och Tindra hängde med mamma och min mormor och morfar in till sandviken och strosa runt på affärer =) köte lite skit på rusta och sen avsutade vi på willys de hade billig kyckling file för 38 spänn för de som är intresserade! =)

Kom nyss in från en lång promenad det är så kvaft ute så man blir så svettig,,, Nu ska vi snart styra upp lunch Tindra börjar bli lite hungrig lika så jag... Vi ska nog bara vara hemma i dag tror älsklingen kommer hem tidigt i dag så får vi se vad vi hittar på... Ska iallafall torka golv och städa toan på nedervåningen...

Åh vi har en riktig bus unge till dotter =) haha hon ålar i väg som en fisk och när jag närmar mig så skriker hon högt glädje skrik altså, sen kan hon nypas hårt inte lika trevligt.

Konstigt att vi sover till halv 10 varje morgon tror vi hållt på så här i flera månader det är skönt men dagen springer iväg.

nä mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0