Påskdagen

mmm man har inte alls koll på vilken dag det är nu när det är påsk, i går hade jag söndag men det var ju lördag..hmm.  i går var vi iallafall hos mamma och pappa käkade massa gott och jag trodde jag skulle börja rulla, kollade på robinsson så man höll på att somna i soffan, tösa höll sig vaken till 10 sen somnade hon och sov till 5 tiden i morse och skulle ha påfyllning sen sov hon till 8 tiden och var klar vaken =)

I dag fint väder igen vi ska ta oss en promenad runt hammardammen sen hem och göra oss i ordning och åka ner till prästhyttan för mat igen ;D mmm...

nu ska vi ut en sväng så får hon sitta i vagnen.

Kommentarer
Postat av: Madde

han var en sjöman tror jag de va :D

2009-04-13 @ 11:51:17
URL: http://busmaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0