27 april

Tebax i gen efter en helg fullspäckad med ork handboll =) För vårt lag gick det väl så där vi vann ju inte och vi kom ju inte sisst vet ej vilken plats vi kom på men bra skojj var det.. blev jui mållöst för min del då det känns ju lite surt  =( men en utvisning fick jag....  Tindra gjorde ju premiär på hoforshallen och den tyckte hon inte om började grina på läktarn efter ett tag så jag blev okonsentrerad när jag spela haha men Maria tog bra hant om henne även fast hon satt blöjan bak och fram ;D

jajai går var det ju kalas syster som fyllde i början av april och jonna som fyllde i går och jacob som fyller i början av maj de slog i hop kalaset för de ska ju åka till turkiet snart =) annars i helgen vart de ju en hel del grillning.

I dag är de vart ute så det blir en lång promenad med tösa efter lunch här... Älsklingen har ju jobb vecka han det har vart så skönt att ha honom hemma nu i en vecka... =)

sissta april då vad händer då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0